Sep 29, 2009

Media Corp Fair


依家已经四点几喇



我又衰咗。。。







我dee暗仓已经飙晒出来





搞到我好闭

最近公司又搞fair


老细捞钱一dee都唔手软



MediaCorp Fair前一晚



系经理Marcus的生日


大家当然裨足面留低搞个惊喜派对给他


于是乎office就出现咗甘温馨的场面


搞完P之后 大家开始上货去展场准备第二天的Travel Fiesta


公司派我和另外五位同事去做set up


我地dee女同事就排下行程嗻




之后他地仲擒上擒下 痴好dee poster 同买装灯排位



搞到八点几 其实都到咗放工时间 但系都没set好



我同女同事已经又饿又累




系一边等得好无聊


竟然玩起fashion show黎



Jax好专心帮她设计腰带


其实系我地poster多余的部分

我仲整咗只好靓的徽章给model

教买她摆po史行骚添 哈哈

跟住落楼低有food fair


呢个系1st round 跟住仲叫咗好多

吃到要猜枚 好鬼折堕

十点几 大家去送Chris的机 Christopher又出团去Europe喇




我就番屋企训觉 霖住悍钱搭巴士




点知蕩失路 又是搭的士 认真系路痴


虽然系 累到唔知咩甘



听朝仲要五点几起身去机场做check-in 真系没晒力
但系 我都好中意做fair 因为识到人 同买赚到$$


呢个Travel Fiesta有明星黎助阵 真系得得地呷^^

两日做了接近100万


算是破了我们亚洲部记录


老细仲话要去Phuket搞活动庆祝喔



听住先喇 我终于可以好好休息喇^^




No comments: